9دی روز حماسه بصیرتی مردم در پایداری ازآرمانهای انقلاب اسلامی بود
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 58877
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 67
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 147
بازدید سال : 189
بازدید کلی : 58877
9دی روز حماسه بصیرتی مردم در پایداری ازآرمانهای انقلاب اسلامی بود

انقلاب اسلامی ایران که با همّت واراده انقلابی مردم ایران ورهبری زعیم عالیقدر حضرت امام خمینی(ره) پیروز گردید، چشم طمع جهانخواران واستکبار گران که سالها بر اموال ملّت چنگ انداخته بودند را کوتاه کرد .آنان برای تسلّط دوباره برمال وجان وناموس مردم با انواع کودتا ها وشورش های قومی ومحلّی و غائله گروهک مخالفین ودر نهایت با تحمیل یک جنگ ناخواسته بر ملت ایران سعی کردند که دوباره برایران اسلامی تسلط پیدا کنند امّا با حضور انقلابی مردم در همه صحنه ها ومیادین نبرد ودفاع از کیان اسلامی این امیددشمن را بر باد دادند که باز گشت ایران به نظام شاهنشاهی غیر ممکن است. دشمنان دیدند  که نبرد نظامی برای شکست انقلاب اسلامی غیر ممکن است متوسل به راههای فرهنگی وجنگ نرم شدند که نمونه این جنگ نرم  بعد از 30سال در انتخابات ریاست جمهوری به بار نشست .آنان با تحریک هواداران نامزد وجناح شکست خورده وبا ایجاد شبه در سلامت انتخابات والقاء تقلّب ، قصد یک انقلاب مخملی وبراندازی در ایران را داشتند که با حضور میلونی مردم در 25 خرداد  و 9دی  ونیز 22 بهمن سال1388  به تمام فرضیه ها واحتمالات دشمنان داخلی خط بطلان کشیدند که ایران مانند گرجستان ویوگسلاوی واکراین نیست. ملّت ایران یک فرق با دیگر کشور ها داردکه آن بصیرت ودیانت مردم و رهبری شجاع وآگاه ومدّبر ایران اسلامی است.حركت ميليوني ملت ايران درحمايت از ارزشهاي ديني وانقلابي چنان گسترده بودكه حتي محافل رسانه اي وسياسي غربي را نيزبه اعتراف وادارساخت وآن اعتراف به حضورخودجوش وميليوني ملت ايران درصحنه مي باشدكه براي حفظ ارزشهاي خويش هميشه درصحنه حضوري پرشوردارند.
حماسه بزرگ عاشورائيان در 9 دي 1388 چنان عظيم بودكه بسياري اذعان داشتند،حماسه 9 دي بيمه شدن دوباره انقلاب وارزشهاي انقلابي بود.

اما همه ما باید هوشیار باشیم دشمن با کوچکترین فرصت بممکن است بیشترین بهره برداری راببرد واگر غفلت شودممکن است بزرگترین  ضربه را به نظام اسلامی بزنددر انتخابات 88 همگی شاهد بودیم دشمن از کسانی که تا دیروز  سرمایه نظام بودند بیشترن سود را برد  هوشیاری همه ما  ودشمن شناسی وتبعیت از مقام عظمی ولایت ومرجعیت حضرت امام خامنه ای مدّ الظلّه العالی بزرگترین راهبرد در عرصه فعلی است قدردانی مسئولین از مردم وخدمت رسانی به آنان که ولی نعمت این انقلاب هستند می تواند دلگرمی برای  مردم عزیز ما باشد. تلاش در جهت رشد علمی وصدور انقلاب اسلامی به جهان با دستاورد ها و تحقیقات وکاوش های علمی رهبردی است که نظام اسلامی را در سرتاسر جهان سربلند نماید .

نتایج حماسه 9دی 88

حماسه مردم ایران در 9دی 1388 بدست مردم ولایی ایران دارای نتایج مثبت و درخشان در عرصه داخلی وجهانی بوده است که بعد از سی سال به دو باره به تثبیت انقلاب اسلامی رای مثبت دادند:

1-     تثبیت پایه های نظام اسلامی

2-     برهم ریختن اتاق جنگ وعملیات روانی دشمنان خارجی که مجریان آن دشمنان داخلی بودند

3-     آشکار ساختن ماهیت بسیاری از خواص که خود را یار امام وانقلاب می دانستند وهمگامی آنان با دشمنان خارجی

4-     شکست پروژه کودتای مخملی توسط کودتا گران در ایران

5-     به حاشیه رفتن سران فتنه وجدایی آن با مردم( مردود شدن خواص)

6-     برائت مردم از سران فتنه ودادن شعار علیه آنان

7-     شکست خوردن رهبری جریان فتنه که در نزد بسیاری از حامیان فتنه ثابت کرد که آنان رهبری یک جریان را ندارند نمونه آن به اختلافات درونی  موسوی کروبی وخاتمی اشاره کرد

8-     به ناحق بودن خواسته ها ومطالبات سران فتنه که از طریق فشارها و اعتراضات خیابانی وبیانیه ای خواستار رسیدن به حق خود بودند

9-     آشکار شدن همسویی وهابیت وبهائیت ومنافقین وبرخی از دول عربی وغربی که لشکر احزاب را  در مقابل انقلاب اسلامی بسیج کرده بودند ورسانه ها ودلار های نفتی خود رابرای  نابودی انقلاب هزینه کرده بودند

10- وتحقق این آیه قرآن««... بَل نَقَذََتِ بالحقِّ عَلَی الباطلِ فَیَدمَغَه فاذا هو ذاهق.. (انبیاء ایه 18)

بلکه ما حق را برسرباطل می کوبیم تا آن را هلاک سازد پس در این هنگام باطل نابود می شود



تعداد بازدید از این مطلب: 234
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود